Sram Red XPLR AXS achterderailleur
- Boven de €50 gratis verzending met DHL of naar een DHL ophaalpunt.
- Voor 16:00 besteld op werkdagen dezelfde dag verzonden.
- We verzenden geen pakketten op dinsdag, zaterdag en zondag.
- Betalen in 3 termijnen zonder rente en BKR registratie vanaf €100.
- 14 dagen retourrecht, makkelijk retourneren dmv onze retourportal.




Specificaties
Onderdeel fiets | Achterderailleur gravelfiets |
---|---|
Aantal versnellingen | 13-speed |
Het beste van de mtb voor je gravelfiets, Sram Red XPLR AXS.
De Sram RED XPLR 13-speed achterderailleur moest een stevige en precieze achterderailleur worden met minimaal extra gewicht. Dan kom je uit op de UDH-montage rechtstreeks op het frame. De Sram Red XPLR achterderailleur is daardoor robuuster, de derailleurpad verboog nogal eens bij een valpartij. Bij een bevestiging rechtsreeks aan de UDH-sparing is een kromme achterderailleur bijna uitgesloten.
Afstelling is een fluitje van een cent
Daarnaast staat je achterderailleur nog preciezer gepositioneerd. De variabele achterderailleurpad is er niet meer. Rechtstreeks aan de achtervork weet de Sram Red XPLR AXS achterderailleur precies waar deze zich bevindt. Geen stelschroeven meer nodig. Montage en afstellen is makkelijk en snel zodat jij snel kan profiteren van een unieke schakelervaring.
Premium onderdelen en technieken
Met een carbon derailleurkooi en keramische derailleurwieltjes zijn er allemaal premium materialen gebruikt voor de Sram RED XPLR AXS achterderailleur. Met de kennis van Sram zijn mountainbike derailleurs is er ook een stevigere veerkoppeling tussen derailleur en kooi. Zo heeft de ketting nog een betere spanning om zo soepel mogelijk en over zoveel mogelijk tandwielen te draaien.
Nog gewoon AXS.
De accu van in deze Sram RED XPLR AXS achterderailleur is nog steeds de standaard AXS-accu. Ook is de Sram Red achterderailleur met dezelfde AXS-app te analyseren. Makkelijk te demonteren en snel opgeladen en nog steeds makkelijk uit te wisselen met anders AXS-componenten. Wel beter verstopt en is zo minder schadegevoelig en geeft de achterderailleur een slanker uiterlijk.
