Scott Spark RC team issue
- Online fiets bestellen? Klik hier voor informatie over de aflevering.
- Fiets op voorraad! Binnen 4 tot 5 dagen bij u thuis (België 6-7 dagen).
- Gratis afhalen in de winkel (dinsdag en zondag gesloten), €30 verzendkosten in Nederland en België.
- Betalen in 3 termijnen zonder rente en BKR registratie tot €5000.
- Let op! Service en garantie vindt enkel plaats op de locatie in Wouw.




Specificaties
Framemateriaal | Carbon |
---|---|
Groepset | SRAM GX Eagle AXS Transmission |
Wielset | Syncros Silverton 2.0 |
Modeljaar | 2025 |
Gewicht | 11,8 kg |
Crankstel | SRAM GX Eagle Transmission DUB / Kettinglijn 55mm / 34T |
Type Cassette | Sram Eagle XS-1275 Transmission 10-52T |
Stuur | Syncros Fraser iC SL XC Carbon |
Materiaal velg | Aluminium |
Banden | Maxxis Rekon race 29x2.4 / exo / tlr |
Type rem | SRAM Level Bronze Stealth 4-zuiger |
Type remschijf | Sram HS2 CL 180/F 160/R |
Zadel | Syncros Belcarra Regular 2.0 |
Zadelpen | Syncros Duncan Dropper Post 1.5XC / 31.6mm / 100mm |
Aantal versnellingen | 12 versnellingen |
Achterderailleur | Sram GX Eagle AXS Transmission 12-speed |
Demper MTB | RockShox NUDE 5 RL3 Trunnion |
Frame | Spark RC Carbon HMF |
Ketting | Sram CN GX Eagle |
Type Bottom Bracket | Sram DUB PF 92 MTB Wide |
Voorvork MTB | RockShox SID Select 3P Air charger RL |
Wielmaat | 29 inch |
Handvatten | Syncros Performance XC lock-on grips |
Model | Spark RC |
De Scott Spark RC team issue voor jarenlang mountainbike plezier.
Het nieuwe framedesign maakt de Scott Spark RC de meest futuristische full-suspension mtb. De Scott Spark RC team issue is zo veelzijdig zonder ook maar op één eigenschap tekort te schieten. Door onlangs geïntroduceerde onderdelen te monteren met ook veel duurzame eigenschappen is deze mountainbike een investering voor vele jaren fietsplezier.
De geïntegreerde achterdemper: meer dan alleen mooi.
De geïntegreerde achterdemper van de Scott Spark RC team issue is niet alleen een esthetische verbetering. Dankzij deze slimme integratie kun je gemakkelijk twee bidonhouders monteren. De achterdemper van de Scott Spark RC team issue is goed beschermd tegen vuil, modder en ontvetters. Dit helpt de smering en afdichtingen in goede conditie te houden, waardoor er minder onderhoud nodig is. En wanneer onderhoud nodig is, kan de demper binnen vijf minuten worden gedemonteerd, want je kan overal goed bij.
Onnavolgbaar bergop én bergaf: de kracht van de Spark RC team issue.
De rijeigenschappen van de Scott Spark RC team issue zijn net zo indrukwekkend als het design. Met zijn aangepaste geometrie biedt deze cross-country mountainbike uitzonderlijke stabiliteit tijdens snelle afdalingen. Dit is te danken aan een flauwere balhoofdhoek en een langere wielbasis. Obstakels en kuilen worden moeiteloos opgevangen door de 120 mm veerweg van zowel de voorvork als de achterdemper. Ook klimmen gaat soepel dankzij de steilere zitbuis en langere reach op de Scott Spark RC team issue. Hierdoor kan je efficiënter kracht zetten zonder naar voren te schuiven op het zadel. De unieke TwinLoc 3-standen lock-out bediening voegt nog meer functionaliteit toe aan de Scott Spark RC team issue. De vering is gemakkelijk aan te passen naar 3 standen voor maximale efficiëntie. De vering halfgesloten is ideaal op moeilijke singletracks of beklimmingen.
Perfect geïntegreerde onderdelen op de Scott Spark RC team issue.
De Scott Spark RC team issue is niet alleen technisch vooruitstrevend, maar ook over de onderdelen is goed nagedacht. De 2.4” brede banden in combinatie met 30 mm interne velgen zorgen voor optimale grip, vooral in bochten. Met een kettinglijn van 55 mm is er voldoende clearance voor de banden en kunnen er grote kettingbladen gemonteerd worden. Dat maakt de Scott Spark RC team issue klaar voor racen op het hoogste niveau. De Twinloc lock-out heeft ook een hendel geïntegreerd voor de dropperpost. Dit houdt de geintegreerde carbon Syncros Fraser cockpit strak, dat doen ook de nieuwe Sram level bronze stealth remmen. Deze nieuwe remmen zijn zo ontwikkeld dat de leidingen parallel aan het stuur lopen voor strakkere integratie. Al de laatste nieuwe innovatieve onderdelen zijn gempnteerd op de Scott Spark RC team issue
De Sram GX AXS transmission, het perfecte MTB-schakelsysteem.
Met de GX AXS transmission hoef jij niet meer gefocust te zijn wanneer je schakelt tijdens lastige beklimmingen. Door de unieke verbinding tussen cassette en ketting tijdens het schakelen kan jij met de Scott Spark RC team issue op elk moment schakelen. Maar 2 schakels zijn tijdens het schakelen niet verbonden met de cassette. Dat voorkomt ook veel slijtage aan ketting en cassette De GX AXS transmission groep schakelt soepel en zonder krimp te geven als jij ver boven de 1000 Watt duwt. Door de nieuwe UDH-montage van de GX AXS achterderailleur is de zwakke derailleurpad niet meer aanwezig op de Scott Spark RC team issue. Met de overload clutch ontkoppelt de motor nog steeds bij een impact. Dus de achterderailleur is zo goed als onverwoestbaar, langs de kant komen te staan is praktisch niet onmogelijk. Schade aan je achterderailler? De vervangbare bumpers of derailleurkooi zijn zo verwisseld om deze weer als nieuw te laten lijken.
De Scott Spark RC team issue is de meest complete MTB op de markt.
De Spark RC full-suspension MTB is dus nog allrounder dan zijn voorganger, een grote verscheidenheid aan parcoursen is geen probleem. De nieuwe standaard, voor maximale snelheid en grip, in velg en bandbreedte is gemonteerd. Carbon stuur met geïntegreerde stuurpen en de meest naadloze integratie die mogelijk is op een mountainbike. En dan ook nog de nieuwe Sram GX AXS transmission groep, 4 zuiger remmen en een dropperpost! Het is niet te geloven dat dit allemaal samen er ook nog zo mooi uitziet.
Beoordelingen
Aanmelden
Vergelijkbare producten:
De Scott Spark RC team issue voor jarenlang mountainbike plezier.
Het nieuwe framedesign maakt de Scott Spark RC de meest futuristische full-suspension mtb. De Scott Spark RC team issue is zo veelzijdig zonder ook maar op één eigenschap tekort te schieten. Door onlangs geïntroduceerde onderdelen te monteren met ook veel duurzame eigenschappen is deze mountainbike een investering voor vele jaren fietsplezier.
De geïntegreerde achterdemper: meer dan alleen mooi.
De geïntegreerde achterdemper van de Scott Spark RC team issue is niet alleen een esthetische verbetering. Dankzij deze slimme integratie kun je gemakkelijk twee bidonhouders monteren. De achterdemper van de Scott Spark RC team issue is goed beschermd tegen vuil, modder en ontvetters. Dit helpt de smering en afdichtingen in goede conditie te houden, waardoor er minder onderhoud nodig is. En wanneer onderhoud nodig is, kan de demper binnen vijf minuten worden gedemonteerd, want je kan overal goed bij.
Onnavolgbaar bergop én bergaf: de kracht van de Spark RC team issue.
De rijeigenschappen van de Scott Spark RC team issue zijn net zo indrukwekkend als het design. Met zijn aangepaste geometrie biedt deze cross-country mountainbike uitzonderlijke stabiliteit tijdens snelle afdalingen. Dit is te danken aan een flauwere balhoofdhoek en een langere wielbasis. Obstakels en kuilen worden moeiteloos opgevangen door de 120 mm veerweg van zowel de voorvork als de achterdemper. Ook klimmen gaat soepel dankzij de steilere zitbuis en langere reach op de Scott Spark RC team issue. Hierdoor kan je efficiënter kracht zetten zonder naar voren te schuiven op het zadel. De unieke TwinLoc 3-standen lock-out bediening voegt nog meer functionaliteit toe aan de Scott Spark RC team issue. De vering is gemakkelijk aan te passen naar 3 standen voor maximale efficiëntie. De vering halfgesloten is ideaal op moeilijke singletracks of beklimmingen.
Perfect geïntegreerde onderdelen op de Scott Spark RC team issue.
De Scott Spark RC team issue is niet alleen technisch vooruitstrevend, maar ook over de onderdelen is goed nagedacht. De 2.4” brede banden in combinatie met 30 mm interne velgen zorgen voor optimale grip, vooral in bochten. Met een kettinglijn van 55 mm is er voldoende clearance voor de banden en kunnen er grote kettingbladen gemonteerd worden. Dat maakt de Scott Spark RC team issue klaar voor racen op het hoogste niveau. De Twinloc lock-out heeft ook een hendel geïntegreerd voor de dropperpost. Dit houdt de geintegreerde carbon Syncros Fraser cockpit strak, dat doen ook de nieuwe Sram level bronze stealth remmen. Deze nieuwe remmen zijn zo ontwikkeld dat de leidingen parallel aan het stuur lopen voor strakkere integratie. Al de laatste nieuwe innovatieve onderdelen zijn gempnteerd op de Scott Spark RC team issue
De Sram GX AXS transmission, het perfecte MTB-schakelsysteem.
Met de GX AXS transmission hoef jij niet meer gefocust te zijn wanneer je schakelt tijdens lastige beklimmingen. Door de unieke verbinding tussen cassette en ketting tijdens het schakelen kan jij met de Scott Spark RC team issue op elk moment schakelen. Maar 2 schakels zijn tijdens het schakelen niet verbonden met de cassette. Dat voorkomt ook veel slijtage aan ketting en cassette De GX AXS transmission groep schakelt soepel en zonder krimp te geven als jij ver boven de 1000 Watt duwt. Door de nieuwe UDH-montage van de GX AXS achterderailleur is de zwakke derailleurpad niet meer aanwezig op de Scott Spark RC team issue. Met de overload clutch ontkoppelt de motor nog steeds bij een impact. Dus de achterderailleur is zo goed als onverwoestbaar, langs de kant komen te staan is praktisch niet onmogelijk. Schade aan je achterderailler? De vervangbare bumpers of derailleurkooi zijn zo verwisseld om deze weer als nieuw te laten lijken.
De Scott Spark RC team issue is de meest complete MTB op de markt.
De Spark RC full-suspension MTB is dus nog allrounder dan zijn voorganger, een grote verscheidenheid aan parcoursen is geen probleem. De nieuwe standaard, voor maximale snelheid en grip, in velg en bandbreedte is gemonteerd. Carbon stuur met geïntegreerde stuurpen en de meest naadloze integratie die mogelijk is op een mountainbike. En dan ook nog de nieuwe Sram GX AXS transmission groep, 4 zuiger remmen en een dropperpost! Het is niet te geloven dat dit allemaal samen er ook nog zo mooi uitziet.
Framemateriaal | Carbon |
---|---|
Groepset | SRAM GX Eagle AXS Transmission |
Wielset | Syncros Silverton 2.0 |
Modeljaar | 2025 |
Gewicht | 11,8 kg |
Crankstel | SRAM GX Eagle Transmission DUB / Kettinglijn 55mm / 34T |
Type Cassette | Sram Eagle XS-1275 Transmission 10-52T |
Stuur | Syncros Fraser iC SL XC Carbon |
Materiaal velg | Aluminium |
Banden | Maxxis Rekon race 29x2.4 / exo / tlr |
Type rem | SRAM Level Bronze Stealth 4-zuiger |
Type remschijf | Sram HS2 CL 180/F 160/R |
Zadel | Syncros Belcarra Regular 2.0 |
Zadelpen | Syncros Duncan Dropper Post 1.5XC / 31.6mm / 100mm |
Aantal versnellingen | 12 versnellingen |
Achterderailleur | Sram GX Eagle AXS Transmission 12-speed |
Demper MTB | RockShox NUDE 5 RL3 Trunnion |
Frame | Spark RC Carbon HMF |
Ketting | Sram CN GX Eagle |
Type Bottom Bracket | Sram DUB PF 92 MTB Wide |
Voorvork MTB | RockShox SID Select 3P Air charger RL |
Wielmaat | 29 inch |
Handvatten | Syncros Performance XC lock-on grips |
Model | Spark RC |
Aanmelden